Over ons
Verhagen Leiden is gespecialiseerd in het ontwikkelen, fabriceren en importeren van reinigingsmachines en elektrotrekkers. Lees meer
Functieomschrijving
In verband met groei van onze organisatie, zijn we op zoek naar versterking op de afdeling service. De werkvoorbereider op onze serviceafdeling zorgt ervoor dat de service- en onderhoudswerkzaamheden goed voorbereid, ingepland en uitgevoerd kunnen gaan worden door onze servicemonteurs. De werkvoorbereider is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten als het om storingen en service gaat. Daarnaast is de werkvoorbereider ook één van de belangrijke schakels tussen onze klanten en de servicemonteurs.
Als Werkvoorbereider is geen dag hetzelfde. Je houdt van afwisselende taken, diverse (adhoc) werkzaamheden en je vindt het fijn om in een dynamische omgeving te werken. Het feit dat je de spin in het web bent en met zowel klanten, servicemonteurs en andere collega’s te maken hebt, geeft je energie en voldoening. Belangrijk is dat je secuur kan werken en duidelijk kan communiceren, en dat je de door jou gemaakte afspraken nakomt. Je vervangt de serviceplanner tijdens zijn evt. afwezigheid, want jullie zijn één team en jij weet als geen ander wat er gaande is binnen de afdeling service.
Wij zijn, per direct, op zoek naar een
WERKVOORBEREIDER
Werkzaamheden bestaan o.a. uit:
Om je goed beeld te kunnen schetsen van deze gave afwisselende baan hebben we een willekeurige dag beschreven:
07:30
Je werkdag start, maar voordat je begint drink je eerst samen met de binnengekomen monteurs een goede bak koffie welke uit één van onze nieuwe koffiemachines vers voor je is gezet. Gelijktijdig bespreek je met hen de nog eventuele bijzondere zaken van de dag ervoor. De planning voor vandaag met de evt. daarbij behorende bijzonderheden komen ook aan bod. De buitendienst monteurs gaan meteen op pad en jij gaat verder met het behandelen van nog openstaande serviceverzoeken.
Oh, die offerte moet ook vanochtend nog verzonden worden, die doen we eerst even. Als je bezig bent, zie je dat er een chauffeur van een toeleverancier voor de balie staat, en dus vraag je of je hem, of tegenwoordig ook haar, kunt helpen. En ja, zoals je al had verwacht, de auto moet gelost worden, en dus bel je met je collega van het magazijn om de vrachtauto te lossen. Ondertussen komt er nog iemand binnen die graag losse onderdelen zou willen kopen. Deze klant verwijs je door naar je collega van de onderdelen verkoop die de klant meteen verder kan helpen. Wat betreft de offerte waar je mee bezig was: deze is nu verzonden. Voor de afspraken van morgen check je nog even of alle onderdelen voorradig zijn, zodat je bij evt. calamiteiten nog kunt schakelen. De telefoon gaat: er belt een klant met een technisch vraag, en ook die kun je adéquaat helpen.
10:00 Pauze
Tijd voor koffie en eventueel een broodje
10:25
Een collega van het magazijn belt: er is een pallet binnen gekomen met daarop een machine van een klant. Gisteren heb je afgesproken met deze klant dat de machine vandaag nog gerepareerd wordt en direct wordt terug gestuurd. Je vraagt na overleg met de planning, of de collega monteur binnendienst meteen aan de machine kan beginnen?
Er belt wederom een klant met een technische storing, waar je dit keer even geen antwoord op weet. Je vraagt of het goed is als je de klant straks even terug mag bellen, en als dit akkoord is, loop je naar de binnendienst monteurs, die je altijd zullen ondersteunen, met raad en daad.
12:30 Pauze
De ochtend is voorbij gevlogen en het is tijd om te gaan lunchen in de kantine.
13:00
Na de lunch behandel je de nog ongelezen e-mails. Dit zijn e-mails met onder andere technische vragen die je zelfstandig beantwoord of het kunnen ook service aanvragen zijn die via de website binnenkomen. Tussentijds belt ook een collega buitendienst monteur om wat zaken af te stemmen die jij met een klant hebt besproken. Je legt de situatie uit en je collega kan weer verder.
Vervolgens staat er een klant aan de balie, waarmee je hebt afgesproken dat hij vanmiddag zijn stoomreiniger af zou kunnen komen halen, die net een servicebeurt heeft gehad. Maar oké, de machine is nog niet geheel klaar, want de klant is iets te vroeg, Je vraagt een de monteur hoelang hij nog denkt nodig te hebben, en je brengt dit, naast een heerlijke kop koffie, over aan de klant, die wel even wil wachten, geen probleem.
16:00
Ook de middag is alweer bijna voorbij. Je loopt samen met de planner de afspraken voor de volgende dag even door, en je bevestigd nog de laatst gemaakte afspraken met de betreffende klanten. Ondertussen komt de eerste monteur weer terug op de zaak. Met hem spreek je alvast een complexe klus voor de volgende dag door waar veel diversiteiten mee gemoeid zijn. Je wilt tenslotte, dat hij overdag vooruit kan, zonder dat hij veel naar de zaak moet bellen omdat zaken niet duidelijk zouden zijn. Hij gaat namelijk de volgende dag direct vanuit huis naar de klant.
Je loopt ook nog even de werkplaats in om daar te kijken hoe het met de binnengekomen machine van vanochtend is gegaan en of deze al klaar is. Helaas, er was meer aan kapot dan vooraf was ingeschat. Voor de machine moeten speciale onderdelen besteld worden en deze zijn er pas met 5 werkdagen. Je belt de klant op en biedt de klant de mogelijkheid om een tijdelijk leenmachine te kunnen gebruiken. De klant wil graag gebruik maken van dat aanbod en jij regelt met het magazijn dat er een leenmachine wordt geleverd.
16:45
Het is inmiddels half vijf geweest en de dag zit erop. Je gaat met een tevreden gevoel naar huis en bent benieuwd wat de dag van morgen weer voor een spannende uitdagingen gaat brengen.
Gewenste ervaring / kennisniveau:
Om ervoor te zorgen dat je je zo snel mogelijk thuis zal voelen en je draai kan vinden zal je de eerste paar weken goed ingewerkt worden. Afhankelijk van de achtergrond zal je op verschillende afdeling meewerken. Zo leer je niet alleen het bedrijf goed kennen maar ook je nieuwe collega’s.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een afwisselende en uitdagende baan, prettige werksfeer, goed salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden voor de kandidaat die zich stressbestendig, accuraat, zelfstandig en een teamspeler kan noemen.
Afhankelijk van de uiteindelijke invulling zal voor zakelijk gebruik een iPhone onderdeel uitmaken van de arbeidsvoorwaarden.
Meer informatie
Spreekt dit je aan en wil je verder met ons praten? Dan zien we graag je cv en motivatiebrief tegemoet. Je kunt reageren via/op deze pagina. Wil je graag direct met iemand spreken neem dan contact op met Tom de Beer. Dit kan op 071-581 30 30 of via sollicitatie@verhagenleiden.nl.
Bedrijfsomschrijving
VERHAGEN LEIDEN B.V. is een compact familie bedrijf (35 FTE’s) en al 54 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen, fabriceren, importeren en onderhouden van industriële reinigingsmachines en elektrovoertuigen. Het bedrijf, in 1964 opgericht door de heer J.F. Verhagen, is in de afgelopen 54 jaar uitgegroeid tot de grootste onafhankelijke leverancier van schoonmaakmachines en elektrovoertuigen in de Benelux.
De door Verhagen zelf geproduceerde machines worden zowel in Nederland, maar ook ver buiten de landsgrenzen toegepast. Naast de eigen fabricage heeft Verhagen Leiden een aantal importeur schappen voor de Nederlandse en Belgische markt
Geïnteresseerd?
Je kunt je sollicitatie sturen, bij voorkeur per e-mail of anders via onderstaande formulier aan: sollicitatie@verhagenleiden.nl t.a.v. Tom de Beer.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.